Jak velký bojler

Ne každý má doma dálkové topení a dálkovou dodávku teplé vody, nebo kotel se zásobníkem. Teplou vodu ale potřebuje každý. Jak velký bojler si koupit?


Jak velký bojler

Asi mnoho z vás řešila, nebo řeší jak velký bojler použít do vašeho bydlení… Již jsem se zde někde dotknul tohoto problému a někteří z vás co mě navštívili, byli udiveni nad naší sestavou bojlerů 200l. Velikost bojleru je hlavním kritériem při jeho výběru. Pokud však máte nebo plánujete děti, spotřeba vody bude růst. Nemáte-li dálkové topení ani kotel se zásobníkem, k ohřívání vody budete nejspíš využívat bojler.


Jaká by měla být jeho kapacita, aby vám nedošla teplá. Totéž pokud bydlí osoby. Na tuto zásadu nikdy nezapomínejte.


Jak velký bojler

Bojler si vypněte s dostatečným předstihem, aby došlo ke zchladnutí vody. Poté vypněte přívod elektřiny, popřípadě bojler odpojte od elektrického zdroje. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Spočítejte si, kolik teplé vody se přibližně spotřebuje ve vaší domácnosti a jak velký zásobník byste pro ohřev vody potřebovali.


Jak na to: Zvolte počet osob v domácnosti. Nastavte si maximální teplotu vody v zásobníku a zvolte si místnost, pro kterou chcete výpočet vztahovat, popřípadě zvolte pro výpočet celý dům. Jestli se ti bude dohřívat téměř celý den, nebo třeba jen 4hodiny za den. Nyní v pronájmu máme 80L jsme dva a ohřívá se 2-3x denně, dle toho jak je puštěný tarif.


Jak velký bojler

Při rekonstrukci jsme pořídili dva 1litrové bojlery – jeden pro koupelnu, kterou používám já s přítelem, teplotu vody máme nastavenou cca na. Já bych dal holkám bojler na litrů, naučily by se šetřit. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.


TIP: Pokud máte přímotopový tarif D45d nekupte si zbytečně velký bojler. Standardně se uvažuje o teplotě. Plánujeme na novostavbu FVE s amorfními panely o výkonu kWp a teď řešíme, jak velký bojler k tomu. Jeden z názorů je mít větší bojler 3- 5l (ke tisícům Kč), aby se nahřál a bylo možné přečkat několik zamračených dní bez dohřevu. Díky této pestré nabídce se do velké míry mohou co nejpřesněji.


Pokud hledáme bojler na chatu nebo na chalupu, upřednostňujeme typy s. Bojler mám na chatě s využitím pro sprchu, zatím ho mám velmi krátce, ale pro. Pokud vlastníte chatu nebo chalupu, každý podzim řešíte její zazimování. Nový příspěvek od Bohumila stř 23.


Tipy, jak vybrat ohřívač vody ( bojler ), nepřímotopný zásobník, interaktivní vyhledávač. Dobrý den, prosím pěkně o radu, jak velký ohřívač vody by jste mi doporučili do běžné domácnosti nyní pro tři lidi? Dosluhuje mi 1litrový ohřívač vody.


Jak velký bojler

Přemýšlím jestli ohřívač o objemu 1litrů, nebo 1litrů. Plyn nemám, takže plynový ohřívač nepřipadá v úvahu. Mám sazbu nízkého tarifu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Protokol o tlakové zkoušce vzor

Nastavení tlakového spínače vodárny

Jaký tlak v expanzní nádobě